Skip to content

Fonecta – Vauhtia myyntiin ja markkinointiin ‐ seminaari 19.5.2011

Fonectan toista kertaa järjestämä markkinointi‐, viestintä‐ ja myyntijohdolle suunnattu seminaari oli jälleen menestys. Jo vuonna 2010 palautteet olivat kiitettävät, joten tulosten nousua pidettiin lähes mahdottomana tehtävänä.

Fonecta käyttää eri markkinointiviestinnän välineitä laajasti ja jokaisessa kanavassa Fonectan brändi tulee näkyä yhtenäisenä. Tämä luo kiinnostavat ja haastavat lähtökohdat tapahtuma markkinoinnin toteuttamiseen Fonectalle. Lähtökohtana tapahtuman suunnittelulle on haastavan kohderyhmän ymmärrys sekä laadukas sisältö ja Fonectan brändin mukainen kokonaisilme.

”Fonecta mittaa tapahtumien onnistumista tarkasti asiakaspalautteen avulla. Monivalintakysymyksissä kävijöiltä selvitettiin mm. Tapahtuman järjestelyitä, Fonectan ja tapahtumahenkilökunnan palvelualttiutta sekä yksittäisten puhujien esityksiä ja viihdeosuutta. Kysymys suosittelisitko Fonectan tapahtumia kollegallesi sai vuonna 2010 huikean luvun 97,8%, mutta vuonna 2011 luku oli täydet 100%. Tämä osoittaa sen, että kohderyhmän tunteminen ja huolellinen suunnittelu on avainasemassa tapahtumatuotannossa. Tässä auttaa myös pitkäjänteinen yhteistyö tapahtumatoimiston kanssa. Fonectan tapahtumakumppanina on kahden vuoden ajan toiminut Eventgarden.” 
Jukka‐Pekka Vuori, markkinointi‐ ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy

[pb_vidembed title="" caption="" url="http://www.youtube.com/watch?v=RmkYw1yeyPQ" type="yt" w="480" h="320"]

  • Kerro ystävillesi