Skip to content

Fonecta – Uuden Ajan Mediatalo, Biorex 2010

Toteutimme Fonectalle toukokuussa 2010 Uuden ajan Mediatalotapahtuman. Siihen kuului seminaari, iltatilaisuus sekä konsertti. Tilaisuus kokosi yhteen raikkaasti ajattelevia markkinoinnin ja myynnin radikaaleja ja ammattitaitoisia yritysjohtajia. Tilaisuuden tavoitteena oli lanseerata uudet palvelut ja konseptit Fonectan asiakkaille.

Tapahtuman visuaalisuuteen ja ohjelmasisältöön panostettiin paljon tapahtuman sujuvuuden lisäksi. Vastasimme kokonaistoteutuksesta, joka sisälsi projektinjohdon, ohjelman suunnittelun asiantuntijapuhujineen, teknisen toteutuksen, visuaalisen ilmeen somisteineen ja kalusteineen, turvallisuuspalvelut ja tapahtumatilan kartoituksen sekä tarjoilut. Tapahtuma sai kiitettävät arvosanat sekä tilaajalta että vierailta.

”Fonectan markkinointia kuvastaa kaksi avainsanaa: laatu ja tehokkuus. Niistä ei tingitä missään olosuhteissa. Tapahtumamarkkinointi on alue, johon panostamme jatkossa vahvasti. Tavoitteena on kasvattaa asiakaslojaliteettiamme. Markkinointiklubi ja Uuden Ajan Mediatalo -tapahtuma ovat esimerkkejä menestyksellisestä ja tuloksellisesta yhteistyöstämme Eventgardenin kanssa. Fonecta-brandin kasvu jatkuu strategisen tason tapahtumakonsepteja jatkokehittämällä. Siinä tuottava ja laadukas yhteistyökumppani näyttelee keskeistä roolia.”
Jukka-Pekka Vuori, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy

  • Kerro ystävillesi