Tämä on ensimmäinen blogipostaukseni Eventgardenilla, onpa jännittävää! Mennään heti kuitenkin asiaan. Järjestän työkseni paljon juuri työhyvinvointiin liittyviä tapahtumia. Joten seuraaviin kysymyksiin on tullut vastattua kerran, jos toisenkin. Miten onnellisuus liittyy työhyvinvointiin? Miten voin mitata olenko onnellinen työssäni? Miksi minun edes pitäisi olla työajalla onnellinen? Tässä blogipostauksessa haluan avata ajatusta kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista sekä onnellisuudesta hieman tarkemmin. […]
Lue lisää »Nykyaikainen tapahtuma suorastaan vaatii jonkinlaisen sovelluksen, Facebook-sivun tai vähintäänkin sen kuuluisan hashtagin. Tai ainakin sellaisen kuvan saa sosiaalisen median välityksellä. Kymmenen vuotta sitten riitti, kun tapahtuman sähköinen osuus käsitti valot, äänet ja videot. Nyt tehdään projisoinnit, livestreamit ja appsit kaiken kokoisiin tilaisuuksiin. Olemmeko me tapahtuma-alan ihmiset onnistuneet luomaan viidakon, josta asiakas ei enää ymmärrä mitään? […]
Lue lisää »Budjetit ovat pienentyneet Olemme huomanneet, että näinä aikoina tapahtumapalvelujen osto on muuttunut. Osa aiemmin tapahtumatoimistoa käyttänyt on kertonut, että budjettien puolittumisen johdosta joutuvat tekemään itse kaiken. Se on taas pois yrityksen ydinliiketoiminnasta. Olemme miettineet miten voisimme vastata tähän haastavaan tilanteeseen, jotta asiakkaat voisivat edelleen käyttää tapahtumamarkkinoinnin ammattilaista. Miten säästät rahaa, mutta käytät ammattilaista? Ratkaisumme on […]
Lue lisää »Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry valitsi uusia hallituksen jäseniä, nyt on kova ryhmä koossa!
Syyskuussa perustettu Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry on saanut luotua lyhyessä ajassa positiivista tunnelmaa alalla toimivien pariin. Yhdistykseen on liittynyt jo yli 40 jäsentä ja ensimmäisessä virallisessa vuosikokouksessa hallituksen jäsenten määrää kasvatettiin viidestä yhteentoista. Nyt hallituksessa on edustettuina brändit, kohteet ja asiantuntijat laajalla rintamalla. Hallituksen jäsenistä enemmistö on naisia, mikä on poikkeuksellista verrattuna moniin muihin markkinointiviestintään […]
Lue lisää »Digitapahtumatoimisto Eventgarden oli A-lehtien kumppanina StyleRoomin lanseeraustilaisuuden suunnittelussa ja toteutuksessa. Tilaisuus järjestettiin tuparihenkeen yksityiskodissa. Projektiin sisältyi myös digitaalista videotuotantoa sosiaaliseen mediaan sekä sisustusalan vaikuttajarekisterin kokoamista. Styleroom-tuparit oli menestys ja tapahtumakonsepti herätti suurta kiinnostusta. StyleRoom, Ruotsin suurin ja suosituin sisustusalan verkkopalvelu, rantautui Suomeen maaliskuun alussa. StyleRoomissa kohtaavat sisustamisesta kiinnostuneet, sisustuksen harrastajat, bloggaajat ja ammattilaiset. StyleRoom on […]
Lue lisää »Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY on lähtenyt rohkeasti viestimään vaarallisen jätteen vaaroista tapahtumamarkkinoinnin, sosiaalisen median ja radion avulla. Digitapahtumatoimisto Eventgarden, digitaalinen suunnittelutoimisto Sangre ja HSY konseptoivat ja suunnittelivat yhteistyössä vaarallisen jätteen -kampanjan. Kampanja on parhaillaan jalkautuneena pääkaupunkiseudulle. Kampanjan tavoitteena on kasvattaa ihmisten tietoisuutta vaarallisen jätteen kierrätysmahdollisuuksista sekä saada ihmisiä HSY:n viestinnän piiriin sosiaalisessa mediassa. Konkreettisia tavoitteita […]
Lue lisää »Eventgarden ja M-Brain käynnistävät yhteistyön, jossa Eventgarden toimii Saas-työkalujen service partnerina. Tämän avulla Eventgarden pystyy tarjoamaan asiakkailleen kokonaisvaltaista konseptisuunnittelua, jossa huomioidaan sosiaalinen media vahvasti ja mitattavasti. Markkinointiviestintäkenttä muuttuu jatkuvasti, digitaalisuus on kasvava trendi. Monet asiakkaat ovat toistaiseksi miettineet eri markkinointiviestinnän välineitä erillisinä asioina ja heillä on omat kumppanit esimerkiksi tapahtumamarkkinoinnissa, viestinnässä ja digipalveluissa. Vastataksemme asiakkaiden […]
Lue lisää »Blogi on julkaistu Markkinointi&Mainonta lehdessä 28.6.2013 Madvisory Boardin blogissa. Mikä on Madvisory Board? Väheksymättä sosiaalista mediaa tai sen tehokkuutta markkinointiviestinnän välineenä, osaammeko olla sosiaalisia myös sosiaalisen median ulkopuolella? Jotkut ovat hyvin aktiivisia sosiaalisessa mediassa ja toiset loistavat ”somessa” passiivisella läsnäolollaan – ainakin muiden silmissä. Sosiaalinen media on tuonut helpotuksen tärkeiden sekä vähemmän tärkeiden suhteiden ylläpitoon nykypäivän hektisessä […]
Lue lisää »Kun Eki pyysi minua kirjoittamaan Sound Enginen 10-vuotisjuhlablogiin tartuin heti innolla mahdollisuuteen. Eventgarden ja Sound Engine ovat samanikäisiä yrityksiä, olemme tehneet yhteistyötä vuodesta 2007 alkaen. Voi siis sanoa, että tunnemme toisemme ja siitä hyötyvät asiakkaamme. Tapahtumamarkkinointi on toimiala, joka perustuu laajoihin alihankintaverkostoihin ja yhteistyöhön. Yleensä tapahtumatoimisto valitsee tekniikkakumppaninsa, mutta esimerkiksi Sound Engine on monen yrityksen strateginen kumppani tapahtumatuotannoissa. Joskus […]
Lue lisää »Iltalehti kirjoitti kesällä artikkelin aiheesta Lapsi mukaan töihin. Jutussa haastateltiin myös Eventgardenin toimitusjohtaja Heidi Ekholm-Talasta koskien PEHY-konseptejamme. Tutustu perhehyvinvointipalveluihimme tästä
Lue lisää »