Skip to content

Evento kolumni 5/2012: Mihin perhetapahtumat ovat kadonneet?

Kyselin Facebookissa toiveita seuraavan kolumnin aiheesta ja näin äitiyslomalla yksi aihe kosketti erityisesti. Useat henkilöt kertoivat omasta lapsuudestaan perhetapahtumista, joihin osallistui henkilökunta perheineen ja sidosryhmiä sekä asiakkaita. Perhetapahtumahan on mitä toimivin tapa saada halutut kohderyhmät paikalle ja saada aikaan pitkäaikaisia positiivisia vaikutuksia. Hyvän yritysmielikuvan rakentaminen jo perheen pienimmille ei varmasti ole turha investointi. Perhetapahtuman positiiviset […]

Lue lisää »

Virus leviää Suomen työpaikoilla!

Hyvän fiiliksen virus ja Kulkuväline mielekkääseen päivään -kampanja leviää lähes hallitsemattomasti. Eventgarden on mukana levittämässä virusta. Suomalaisilla työpaikoilla on lokakuun alusta havaittu uudenlainen, räjähdysmäisesti leviävä virus. Se tarttuu ihmisestä ihmiseen kontaktin kautta, sen näkyvimpiä oireita ovat hymy ja aurinkoinen ilme. Näkyvien oireiden lisäksi se tuntuu myös piilevänä hyvänolon tunteena ja vastustamattomana haluna levittää hyvää fiilistä muillekin. Näin viruksen leviämistä kommentoi […]

Lue lisää »

Evento kolumni 4/2012: Tilaajalla on vastuu

Suomessa toimii useita hyvämaineisia tapahtumatoimistoja, joille päivänvalon kestävä liiketoiminta ja velvoitteiden hoitaminen viranomaisia sekä alihankkijoita kohtaan on kunnia-asia. Aina on niitäkin, joille nämä asiat eivät ole tärkeitä tai on ajauduttu tilanteeseen, jolloin ei kyetä hoitamaan velvoitteita. Syynä voi olla osaamattomuus tai silkka vauhtisokeus. Kun menee lujaa, aletaan elää leveästi. Joskus raja tulee vastaan ja toiminnan […]

Lue lisää »

Harjoittelijana tapahtuma-alalla

Moni tapahtumien järjestäjä olisi todennäköisesti kanssani samaa mieltä siitä, että yleinen käsitys tapahtuma-alasta tuppaa usein olemaan vääristyneen kiiltokuvamainen. Kun kerron sukulaisille ja ystäville, että teen työharjoittelua tapahtuma-alan yrityksessä, on reaktio usein ollut luokkaa ”Siellä juhlissa onkin varmaan hirveän rankkaa hymyillä päivät pitkät” tai ”Nyt pääset töissä bailaamaan kaikkien julkkisten kanssa”. Viisikuukautisen työharjoitteluni puolessa välissä voin […]

Lue lisää »

Eventgarden Newsletterit 4, 5 ja 6

Näin keskikesän kynnyksellä haluamme toivotella kaikille aurinkoista ja ihanaa lomakautta. Pääosa henkilökunnastamme lomailee heinäkuussa, mutta aina on joku päivystämässä virka-aikana pikaisia tarpeita varten. Suunnittelemme jo täyttä vauhtia syksyn ja pikkujoulukauden tapahtumia, joten olemme valmiina auttamaan sinua tapahtumatarpeissasi! Tässä linkit viimeisimpiin uutiskirjeisiimme: Newsletter 4: Oktoberfest, kesäjuhlat ja messuasiaa Newsletter 5: Kongressimessujen arvonta ja pikkujoulujuttua Newsletter 6: Kesäkuulumisia ja Tietokarhun […]

Lue lisää »

MTL Tapahtumatoimistot lehdistötiedote: Tapahtumatoimistojen liikevaihto kasvoi 17 prosenttia vuonna 2011

MTL:n teettämän tutkimuksen mukaan tapahtumatoimistojen liikevaihto kasvoi 17 prosenttia edellisestä vuodesta. Tapahtumamarkkinoinnin kasvun uskotaan jatkuvan tänä vuonna.  MTL:n tutkimukseen osallistuneiden tapahtumatoimistojen yhteenlaskettu liikevaihto oli vuonna 2011 noin 46 miljoonaa euroa. Vuoden 2010 vastaava luku oli noin 40 miljoonaa euroa, joten kasvua edelliseen vuoteen oli 17 prosenttia. Markkinointiviestintäalan asiantuntijapalveluyritysten kokonaismarkkinat olivat vuonna 2011 noin 490 miljoonaa […]

Lue lisää »

Evento kolumni 3/2012 – Tapahtumatoimisto strategiseksi kumppaniksi

Monilla yrityksillä on mainos-, media- ja viestintätoimistokumppani, mutta harvemmilla tapahtumatoimistokumppani. Miksi tapahtumia pidetään edelleen yksittäisinä toimenpiteinä, joiden kilpailuttamiseen käytetään suhteettoman paljon aikaa ja rahaa? Onneksi on myös niitä, jotka näkevät tapahtumat tärkeinä markkinointiviestinnän kanavina. Tapahtumatoimisto, joka perehdytetään kunnolla yrityksen strategiaan on tehokas kumppani. Luottamuksellinen yhteistyö vaatii aina aikaa ja toisen tuntemista, kumppani on syytä valita pidemmäksi aikaa […]

Lue lisää »

Kongressimessujen messuarvonta suoritettu

Kiitos kaikille Eventgardenin messuosaston kävijöille. Onnetar suosi messuarvonnassa Mervi Lahtea Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta! Onnittelut!

Lue lisää »

Evento kolumni 2/2012 – Sopimukset on tehty pidettäviksi, onhan?

Jokainen meistä odottaa yksityiselämässään, että sovituista asioista pidetään kiinni. Näin meistä odottaa suurin osa työelämässäkin. Olen kymmenvuotisen yrittäjäurani aikana törmännyt muutamaan asiakkaaseen, jotka ovat peruneet jo kirjallisesti vahvistamansa tilauksen ja kieltäytyneet maksamasta sopimuksen mukaisia kustannuksia. Eräässä tapauksessa tapahtumaan oli vielä sen verran aikaa, että maksettavaksi tuli ainoastaan viidensadan euron vahvistusmaksu. Asiakas kuitenkin ilmoitti, että jos he joutuvat tämän maksamaan, he eivät enää […]

Lue lisää »

Markkinointi&Mainonta lehden artikkeli tapahtuma-alasta

Markkinointi&Mainonta lehden ansiokas analyysi 9.12 tapahtuma-alasta ja toimitusjohtajamme haastattelu MTL Tapahtumatoimistojen puheenjohtajan ominaisuudessa.

Lue lisää »
  • Kerro ystävillesi

  • Eventgarden

    Tapahtumatoimisto Eventgarden yhdistää kohtaamiset verkossa ja kasvokkain tuloksellisesti sekä luovasti.
  • Tilaa uutiskirje

  • Sertifikaatit

    Suomen Vahvimmat
  • Yhteystiedot

    Eventgarden / Revoltti Oy
    puh. +358 40 569 2520


    Käyntiosoite:
    Mestaritalo
    Pursimiehenkatu 26 c, 7 krs.
    00150 Helsinki


    Postiosoite:
    Tehtaankatu 27-29 D
    00150 Helsinki


    Tietosuoja