Fonecta on tehnyt tapahtumatuottajien kilpailutuksen ja päätyi jatkamaan vanhan kumppaninsa Eventgarden / BSG Marketing Oy:n kanssa. Kilpailutuksessa oli mukana yhteensä neljä tapahtumatoimistoa.
Valittu toimisto toimii Fonectan tapahtumatuottajana toteuttaen Fonectan B2B markkinoinnin tapahtumia yhdessä Fonectan ja muiden sen kumppaneiden kanssa. Vuoden päätapahtuma on kolmannen kerran järjestettävä korkean profiilin asiantuntijaseminaari markkinointi-, viestintä- ja myyntijohdolle. Vuonna 2011 tapahtuman palautekyselyyn vastanneista osallistujista 100% suosittelisi Fonectan tapahtumia kollegoilleen. Tämä osoittaa sen, että kohderyhmän tunteminen ja huolellinen suunnittelu on avainasemassa onnistuneiden tapahtumien toteutuksessa.
– Fonectan markkinointia kuvastaa kaksi avainsanaa: laatu ja tehokkuus. Tapahtumamarkkinointi on alue, johon panostamme vahvasti. Olemme toteuttaneet yhteistyössä Eventgardenin kanssa monia menestyksekkäitä ja tuloksellisia tapahtumia, ja Fonecta-brandin kasvu jatkuu strategisen tason tapahtumakonsepteja jatkokehittämällä. Siinä tuottava ja laadukas yhteistyökumppani näyttelee keskeistä roolia, sanoo Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori.
– Fonecta käyttää eri markkinointiviestinnän välineitä laajasti ja jokaisessa kanavassa Fonectan brandi tulee näkyä yhtenäisenä. Tämä luo kiinnostavat ja haastavat lähtökohdat tapahtumamarkkinoinnin toteuttamiseen Fonectalle. Lähtökohtana tapahtuman suunnittelulle on haastavan kohderyhmän ymmärrys sekä laadukas sisältö, ja Fonectan brandin mukainen kokonaisilme. Olemme nyt järjestäneet kaksi kertaa Fonectalle noin 500 henkilön asiantuntijaseminaarin tuotannon, useita pienempiä vip-tason kohtaamisia sekä henkilöstön motivointitapahtumia. Pitkäjänteisen ja monipuolisen yhteistyön kautta ymmärryksemme taso nousee jatkuvasti asiakkaan liiketoiminnasta, jolloin pystymme myös vastaamaan korkeaan tavoitetilaan, toteaa Eventgardenin toimitusjohtaja Heidi Ekholm-Talas.