Digitapahtumatoimisto Eventgarden oli A-lehtien kumppanina StyleRoomin lanseeraustilaisuuden suunnittelussa ja toteutuksessa. Tilaisuus järjestettiin tuparihenkeen yksityiskodissa. Projektiin sisältyi myös digitaalista videotuotantoa sosiaaliseen mediaan sekä sisustusalan vaikuttajarekisterin kokoamista. Styleroom-tuparit oli menestys ja tapahtumakonsepti herätti suurta kiinnostusta.
StyleRoom, Ruotsin suurin ja suosituin sisustusalan verkkopalvelu, rantautui Suomeen maaliskuun alussa. StyleRoomissa kohtaavat sisustamisesta kiinnostuneet, sisustuksen harrastajat, bloggaajat ja ammattilaiset.
StyleRoom on inspiroiva yhteisöpalvelu, jonka ytimessä ovat käyttäjien omat kotikuvat. Käyttäjät voivat esitellä palvelussa omia sisustustyylejään, etsiä ideoita ja inspiraatiota, koota muiden sisustusideoista virtuaalisia leikekirjoja ja kommunikoida muiden käyttäjien kanssa. Palvelun käyttö on maksutonta ja se toimii niin tietokoneella kuin mobiililaitteillakin.
Styleroom tuparit oli lehdistö- ja sidosryhmätilaisuus. Se järjestettiin Helsingin keskustan arvoasunnossa, joka kalustettiin Vepsäläisen toimesta vartavasten tapahtumaa varten. Aamiaistilaisuus keräsi tulijoita yli odotusten ja sai runsaasti kiitosta toteutuksestaan. Kokonaisuus oli mietitty jokaisen yksityiskohdan osalta. Juontajana ja dj:nä toimi Axl Smith, viihteestä vastasi Pete Poskiparta, Vieraiden käytössä oli iPad laitteet, joilla pääsi tutustumaan Styleroom.fi palveluun paikanpäällä. Korkeatasoinen catering ja runsaat give away kassit takasivat vaikuttavan kokemuksen. Villasukkien jako ovella herätti ihastusta. Vieraat kehuivat tapahtumaa aktiivisesti sosiaalisessa mediassa ja tapahtuma nousi esiin myös blogeissa. Tapahtuma videoitiin ja tuparikoti löytyy tietysti StyleRoomista.
StyleRoom vierailee aina silloin tällöin julkisuudessa tunnettujen henkilöiden kodeissa, jotka kuvataan StyleRoomiin ja videoidaan. Eventgarden vastasi yhteydenpidosta julkisuuden henkilöihin sekä kuvausjärjestelyistä sisältäen visualistin ja haastattelijan työn. Kuvat ja videot tullaan jakamaan StyleRoomissa että sen sosiaalisen median kanavissa.
”A-Lehtien StyleRoom palvelun lanseeraus on ollut meille unelmaprojekti. Pääsemme yhdistämään osaamisemme tapahtumamarkkinoinnin ja sosiaalisen median yhdistämisen osalta. Lisäksi oma taustani sisustussuunnitelun parissa auttoi ymmärtämään syvällisesti asiakkaan tarpeita. ” kertoo Eventgardenin toimitusjohtaja Heidi Ekholm-Talas
Videot:
Styleroom tuparit Making of
Styleroom tuparit
Vierailu Mika Poutala
Lisätiedot:
Heidi Ekholm-Talas, toimitusjohtaja
Digitapahtumatoimisto Eventgarden / BSG Marketing Oy
Puh. 010 424 0603, heidi.ekholm-talas@eventgarden.fi
www.eventgarden.fi
Digitapahtumatoimisto Eventgarden yhdistää kohtaamiset verkossa ja kasvokkain tuloksellisesti sekä luovasti. Hyödynnämme konseptisuunnittelussa laajasti markkinointiviestinnän eri kanavia pitkäkestoisen vaikutuksen aikaansaamiseksi. Intohimomme kohdistuu erityisesti sosiaalisen median hyödyntämiseen tapahtumamarkkinoinnin yhteydessä.
Lisätiedot:
Katja Änkilä
A-Lehdet
0505444450
Katja.ankila@a-lehdet.fi
StyleRoom.fi on inspiroiva sisustajien verkkopalvelu, jossa keskiössä ovat käyttäjien omat kodit. Ruotsista Suomeen rantautunut StyleRoom on Euroopan suurin kuvapankki verkossa; siellä on yli 360 000 sisustuskuvaa. Suomalainen mediakonserni A-lehdet osti Ruotsin StyleRoomista osuuden kesällä 2013 ja avasi palvelun Suomessa maaliskuussa 2013.