Syyskuussa perustettu Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry on saanut luotua lyhyessä ajassa positiivista tunnelmaa alalla toimivien pariin. Yhdistykseen on liittynyt jo yli 40 jäsentä ja ensimmäisessä virallisessa vuosikokouksessa hallituksen jäsenten määrää kasvatettiin viidestä yhteentoista. Nyt hallituksessa on edustettuina brändit, kohteet ja asiantuntijat laajalla rintamalla. Hallituksen jäsenistä enemmistö on naisia, mikä on poikkeuksellista verrattuna moniin muihin markkinointiviestintään liittyviin yhdistyksiin. Yhdistys on poikkeuksellinen myös siinä mielessä, että saman pöydän ääressä istuu kaikkien osapuolten edustajat edistämässä koko toimialaa.
Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n ensimmäisessä vuosikokouksessa valittiin hallitus seuraavalle kaksivuotiskaudelle. Yhdistys perustettiin 23.9.2013 ja perustajajäsenistä hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Miikka Vahtera, Malja BTL Oy, Heidi Ekholm-Talas, Eventgarden / BSG Marketing Oy sekä Kristoffer Olson, Sponsor Insight Finland.
Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Noora Vihervaara, Suomen Urheilumanagerit, Risto Oksanen, Veikkausliiga, Anu Kauppi, Helsingin Juhlaviikot, Elina Koivumäki, Asianajajatoimisto Juridia Bützow Oy, Tero Kumpulainen, Infront Finland, Heli Jimenez, OP-Pohjola, Kimmo Niku, KPMG sekä Minna Varis, Tallink Silja.
“Yhdistyksen hallitus on todellinen unelmakokoonpano alamme tuloksellisuuden ja osaamisen edistämiseksi ja olen siitä erittäin ylpeä. Yhdessä pystymme kääntämään alan tuoreet negatiiviset luvut kasvusuuntaan. Sponsorointi ja tapahtumat tuottavat aitoja kokemuksia, sisältöä ja kontakteja kustannustehokkaasti, jos vain nämä suunnitellaan järjestelmällisesti ja ammattitaidolla”, toteaa puheenjohtaja Miikka Vahtera.
Lisätiedot:
Miikka Vahtera, puheenjohtaja
Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry
http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/
040 560 2995
miikka.vahtera@sjtm.fi
Jäsenet:
http://sponsorointijatapahtumamarkkinointi.fi/yhdistys/jasenet/
Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n tehtävänä on nostaa sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuutta ja osaamista Suomessa. Yhdistys edistää koko toimialan hyvinvointia keräten yhteen brändit (sponsorit, tapahtumia hyödyntävät yritykset), oikeuksien omistajat (kohteet, järjestäjät) sekä alan asiantuntijat (toimistot, konsultit).