EN

Eventgarden on nyt digitapahtumatoimisto

Eventgarden ja M-Brain käynnistävät yhteistyön, jossa Eventgarden toimii Saas-työkalujen service partnerina. Tämän avulla Eventgarden pystyy tarjoamaan asiakkailleen kokonaisvaltaista konseptisuunnittelua, jossa huomioidaan sosiaalinen media vahvasti ja mitattavasti.

Markkinointiviestintäkenttä muuttuu jatkuvasti, digitaalisuus on kasvava trendi. Monet asiakkaat ovat toistaiseksi miettineet eri markkinointiviestinnän välineitä erillisinä asioina ja heillä on omat kumppanit esimerkiksi tapahtumamarkkinoinnissa, viestinnässä ja digipalveluissa. Vastataksemme asiakkaiden tarpeeseen ja tuottaaksemme tuloksellisempia kampanjoita olemme aloittaneet strategisen yhteistyön M-Brainin kanssa.

M-Brainin työkaluilla pystymme mittaamaan kampanjan todelliset vaikutukset sosiaalisessa mediassa ja hallinnoimme asiakkaan puolesta näitä työkaluja. Prosessien avulla pystytään suunnittelemaan vaikuttavampaa markkinointiviestintää. Yhdistämällä kasvokkain kohtaamiset ja sosiaalinen media saadaan aikaiseksi monivaikutteisia ilmiöitä ja tuloksellisia toteutuksia. Tapahtumat ja sosiaalinen media yhdessä ovat kiistatta yksi vaikuttavimpia mediamiksejä.

Verkostomainen toiminta Radikal Marketing Groupin ja mediatalo Basson kanssa synnyttää täysin uudenlaisen mahdollisuuden kehittää huomiota herättäviä konsepteja sekä luoda aidosti raikkaita kuluttajakohtaamisia.

“Toimintamme jakautuu selkeästi kolmeen eri malliin somen ja tapahtumien yhdistämisessä. Digitoimistot kumppaneina näyttelevät tärkeää roolia kaikissa näissä. Osalla asiakkaista on tarve ja oma digitoimisto, joille suunnittelemme yhdessä kampanjoita. Jotkut asiakkaamme ovat antaneet vapaat kädet ideoida markkinointiviestintää tapahtuma- ja somekärjellä, tähän me valitsemme digitoimiston. Kolmannessa mallissa suunnittelemme ja tuotamme kampanjoita vahvasti kuluttajalähtöisesti yhdessä Radikal Marketing Groupin sekä mediatalo Basson kanssa. Kuluttajaa ei voi enää lokeroida iän tai asuinpaikkakunnan perustella. Se pitää tuntea, ymmärtää tarpeet ja kunnioittaa tämän arvomaailmaa. ” Kertoo Eventgardenin toimitusjohtaja Heidi Ekholm-Talas